Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Podsumowanie zamówienia
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 300 PLN
- Produkty
-
Licencje
- Avengers
- Barbie
- Batman
- Bing
- Bluey
- Disney Księżniczki
- Harry Potter
- Hello Kitty
- Jednorożec
- Jurassic World
- Koci Domek Gabi
- Kraina Lodu
- Król Lew
- La Granja de Zenon
- Lilo i Stitch
- LOL Surprise
- Marvel
- Mikecrack
- Minecraft
- Minionki
- Miraculum: Biedronka i Czarny Kot
- My Little Pony
- Myszka Mickey
- Myszka Minnie
- Pokemon
- Psi Patrol
- Sonic
- Spiderman
- Super Mario
- Świnka Peppa
- Toy Story
- Wish
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!
Podsumowanie zamówienia
Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
WAMMODA - sklep internetowy warunki zwrotów i reklamacji
- W przypadku jakichkolwiek niezgodności otrzymanego towaru z dokonanym zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru spowodowanego przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- W przypadku nieterminowej dostawy towaru przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji jeśli wina leży po stronie Firmy.
- W przypadku reklamacji dotyczących dostawy przez firmę kurierską termin rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż 30 dni roboczych, nie będzie on dłuższy jednak niż 40 dni roboczych.
- Reklamacje prosimy przesyłam na adres e-mail: .... lub pocztą na jak niżej.
- Odpowiedz na reklamację będzie odesłana tą samą drogą jaką została złożona.
- Zwroty towarów, czyli możliwości odstąpienia od umowy zakupu wynosi 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
- Zwroty powinny być ustalone z obsługą sklepu i zaakceptowane do zlecenia.
- Koszt zwrotu pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie dokonay zwrot należności tym samym kanałem płatności jakim zapłacono za jego zakup. Zwrot nastąpi do 2 dni roboczych, plus czas jaki przewiduje usługodawca systemów płatności.
- Zwrot winien odbyć się firmą kurierską zgodnie z zachowaniem odpowiednich standardów dostawy lub osobiście.
- Przyjmowane są tylko towary w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.
Adres do zwrotów:
WAM-Front, Lercel S.J.
30-719 KRAKÓW
UL.GROMADZKA 46
tel. 513-197-069